Gelukkig zijn de meeste mensen tevreden over de huisarts. Maar misschien bent u over bepaalde zaken minder tevreden. Hier leest u wat u kunt doen met uw onvrede of klacht.
Wat kunt u doen met uw klacht?
Probeer eerst het probleem met uw huisarts te bespreken. Dat kan ook als een klacht over een medewerker van uw huisarts gaat. Als uw huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan hij ook niet proberen de klacht op te lossen. Komt u er samen niet uit, dan kunt u hieronder lezen wat u vervolgens kunt doen.
De praktijk van dokter Windhorst is aangesloten bij de geschillen- en klachtenregeling van DOKh.
Klik hier voor meer informatie over wat u met uw klacht kunt doen.
Ook wordt hier verwezen naar de patientenorganisatie zorgbelang (telefoon 0900 – 243 70 70)
U kunt kiezen voor (hulp bij) een gesprek met de arts, klachtopvang, klachtbemiddeling en de regionale klachtencommissie.
Wanneer u besluit een klachtenprocedure te starten wordt uw klacht een geschil. Voor meer informatie hierover klik hier.